Vyhledávání Smysluplný program na skautských schůzkách?

Nalezeno 84 výsledků za chvíli času.

Zůženo pouze na Ben Já Mína — hledat všude!

Vyhledává se v označených článcích a štítcích (i části slov). Dále v textech PDFek - ovšem kvalita textů není 100%, některá slova jsou zkomolená či rozdělená a vyhledat tedy nepůjdou.

8 Ben Já Mína říjen 2020 - č.1. - říjen 2020 - metodika Nová klubovna

strana 8

a chtěl pro děti vymyslet smysluplný program i na dobu, kdy nejsou (...) víc času strávily v přírodě a naučily se samostatnosti. (...) společně zažít, zahrát nebo namalovat jako komiks. Živé (...) a hádat, co druhá skupina zrovna předvádí. Vzpomínky Umožněte (...) je symbolem skautingu a znakem pro všechny skauty na (...) světě, byla často i ve znaku rytířů a znamenala čistotu. (...) ho vysvětlují? Správný směr Na starých mapách lilie (...) děti můžete zvýšit náročnost (např. musí ji nést dvě děti, tři (...) nést ji pusou v kolíčku, na hlavě apod.). Domovní znamení Dříve domy neměly čísla, (...) ale domovní znamení, podle kterých se poznalo (...) lilie se pozná skautská klubovna. Váš oddíl má také svůj název (...) můžete ho s dětmi zkusit nakreslit nebo jinak vyrobit. (...) se ptejte dětí, jaký znak by chtěly mít na dveřích (...) vymyslet her se šátky? (Např. na babu, liščí ohon, honička se (...) nohami, atd.) Vyzkoušejte, na co všechno se dá ještě šátek (...) použít 14 (na hlavu, při zranění, místo (...) je základním prvkem většiny skautských znana světě. Je převzata z (...) rytířské symboliky a značí jednak čistotu (v myšlenkách, (...) o A. B. Svojsíkovi a prvních skautských táborech • pantomima • (...) s pamětníky • povídání o skautských symbolech • štafeta • tvorba (...) znamení • vymýšlení použití šátku (...) ........................... Znak Junáka .................... (...) ................ Také český znak, společný pro chlapce i (...) štít s černou psí hlavou. Tu nakreslil Mikoláš Aleš jako znak (...) vztah k ní. Lilie je podložena modrým trojlístkem, znakem (...) Kromě toho trojlístek odpradávna vyjadřuje štěstí a lásku k

18 Ben Já Mína duben 2021 - č.4 - duben 2021 - metodika Ekohrdinové

strana 18

nemohou vidět osobně na družinových schůzkách, ale (...) se vídají jednou za 14 dní na online schůzkách. Jak vlastně (...) schůzky probíhají? Schází se na jednu hodinu, a v meziobdobí, (...) nejsou, obdrží rodiče dětí na e-mail různé úkoly, nápady a (...) tipy na výlety. Každá schůzka začíná (...) aktivita – Kuba řekl, hraní na dostihy, různé pohyby dle (...) těžko, a tak Plamínci malují na určité téma. Hrají různé hry (...) představením nových úkolů na dalších 14 dní a zakřičí si (...) rodiče pohybují poblíž, kdyby nastal nějaký technický problém. (...) váš pokřik? Prolistujte všechna vydání Ben Já Míny, která (...) ty si zakřičet nebo ztvárnit na papír, pantomimicky či (...) vymyslet. Plastové odpadky Na stránce s Fotopředstavovačkou (...) jsou nakreslené různé odpadky. Zkuste (...) . Jaké jsou další popelnice na tříděný odpad? Třídíte doma (...) nám fotku, jak se staráte o naši planetu na: info (...) i při jiných příležitostech, např. na výpravách nebo skautských závodech. Může mít (...) pohybové hry. Vytiskněte nebo nakreslete různé odpadky,

8 Ben Já Mína únor 2022 - č. 3 - únor 2022 - metodika Vynálezy

strana 8

hodin. Jejich podoby máte nakresleny v časopise, (...) přesýpací hodiny, hodiny na věži, kukačkové hodiny, velké (...) v čase, tak v prostoru. Jistě na vašich schůzkách nějakým (...) čas, abyste stihli připravený program nebo abyste včas skončili. (...) budík. Dětem ukažte nebo nakreslete, v jaké poloze musí (...) ručičky být například v době, kdy vám bude (...) si s dětmi popovídejte, jak na hodinách lze poznat čas, co (...) ručička ukazuje. Ukažte si například, jak na hodinách (...) kdy jdou večer spát. K záznamu jednotlivých časů můžete (...) využít hodiny nakreslené v časopise. Druhy (...) přesýpací hodiny, návod naleznete zde: bit.ly (...) můžete využít videa, která naleznete na stránce ČTedu (bit (...) . Světové strany Druhá strana pokusů se věnuje orientaci v (...) prostoru. Janka, Ben, Mína a ostatní benjamínci z jejich (...) skupiny se vydali na výlet podle mapy. K tomu, aby (...) mít mapu správně otočenou (nasměrovanou). Aby to mohli (...) nástroje, jejich obrázky máte nakreslené v časopise, zkuste je (...) orientace podle slunce – ráno na východě, v poledne na jihu, (...) večer na západě, stín stromu – v (...) poledne směřuje na sever

19 Ben Já Mína červen 2021 - č.5 - červen 2021 - Ben Já Mína ve vlaku

Knihy pro děti

příroda knihy pro děti

A věříme, že vyláká i vás. Na výpravě do příro dy n jt íre (...) Po k as b te foť na Malý ů jako poklad . 2021 (...) knihy. Těšíme se! Vydávání skautských časopisů je spolufinancováno

9 Ben Já Mína prosinec 2017 - č.2 - prosinec 2017 - metodika Pozdrav ze severu

strana 9

se mění týden od týdne. K záznamu vám může sloužit naše (...) ke schůzce a pak si o tom na schůzce popovídáte. K záznamu (...) počasí použijte naše piktogramy nebo si vytvořte (...) Inspiraci pro další tipy programů naleznete na https:/ (...) teplotě • pozorování a zaznamenání počasí • povídání o (...) světa všemi smysly. 1.2.1. Nabízí podněty pro tvořivou (...) a Pěšince. Kde je to možné, navazuje témata na jednotlivé (...) Časopis rozšiřuje a doplňuje nabídku aktivit z pracovních (...) Jeho obsah je použitelný na schůzce. 3.2.1. Bude nabízet (...) cz/?page=record&id=961>. Programy venku <https://jdeteven.cz

19 Ben Já Mína prosinec 2021 - č. 2- prosinec 2021 - metodika Pomáhají

strana 19

dospělý skaut. Oldskauti na mnoha střediscích mají svůj (...) vlastní program, ale zároveň se zapojují do (...) dění na středisku. Aktivity: •

7 Ben Já Mína prosinec 2019 - č.2 - prosinec 2019 - Metodika Vysoké hory

strana 7

· Dobrota na výšlap · Kuchařka V rohu (...) Messnerem, který si Mína četla (viz příběh Silná, (...) sladkou tyčinku. Potřebovat na ni budete: mandle, strouhaný (...) datlovou pastu, mandle lze nahradit jinými ořechy, popř. (...) Pokud aktivitu chystáte jako program na schůzku, může být dobré (...) že ingredience dáte do nádoby na mixování a tyčovým mixérem (...) mandlovou mouku). Směs pak napěchujete lžící do krabičky a (...) mrazáku, po chvíli vyndáte a nakrájíte na menší kousky. V (...) čem je lepší takováto tyčinka narozdíl od sladkostí plných (...) můžete povídat o tom, co vidí na obrázku. Tentokrát jsme se snažili navodit atmosféru (...) o místo, kde se setkáváte na schůzkách? Vědí děti, co kde najdou? (...) Vědí, kde běžné potřeby najdou doma? Vytyčit si můžete (...) jeden úkol, kterým společně na dané schůzce přispějete k (...) o co se kdo bude starat. Na dvoustraně najdete i návod na (...) výrobu domácího prostředku na mytí nádobí. Tipů na jiné (...) složení najdete na internetu nebo v knihách více (...) výroba domácího prostředku na mytí nádobí hledání stejných (...) s Pracovními listy: 1. Hygiena 11. Zdravé a nezdravé 12. (...) (pomáhám s...). 1.2.1. Nabízí podněty pro tvořivou (...) 1.3.1. Podporuje děti v naplňování zákona Jsem kamarád s (...) důrazem na schopnost zaujetí perspektivy (...) druhého, schopnost naslouchat. 2.1.1. Sleduje (...) a Pěšince. Kde je to možné, navazuje témata na jednotlivé (...) Časopis rozšiřuje a doplňuje nabídku aktivit z Pracovních (...) Jeho obsah je použitelný na schůzce. 3.2.1. Bude nabízet

18 Ben Já Mína červen 2022 - č. 5 - červen 2022 - metodika Hlína

strana 18

je Tetačan (indiánská složenina slov hůl, hvězda, totem). (...) bylo krycí jméno paní Žofie Šnajdrové, představitelky II. (...) odbojové organizace Obrana národa? Jitřenky se na svých (...) v rámci svých schůzek vydaly navštívit výstavu Archevita – (...) věků, kterou můžete také navštívit v Roztokách u Prahy. (...) Více informací se dozvíte na www.archevita.cz. Jaké je (...) správné pořadí našeho pokřiku? Každá skautská (...) družina má svůj originální pokřik, (...) – pokusíte se ho složit? Dole na stránce je nápověda pro (...) Každá část pokřiku je označena symbolem. Správné pořadí je (...) I my jsme to zkusili! Jak na to? Místo opravdových střepů (...) papír, karton nebo čtvrtku, nakreslete na něj nádobu (třeba (...) misku) a rozstříhejte obrázek na pomyslné střepy. Na papír (...) nebo čtvrtku či karton nakreslete obrys nádoby a (...) do obrysu střepy poskládat a nalepit. Jaká je asi práce (...) zkoumá vývoj života na zemi – pravěké rostliny, (...) živočichy – na základě fosilních záznamů, (...) se dochovaly v horninách, ale například také v černém uhlí, (...) jako zkameněliny. Vydejte se na nejbližší výstavu nebo do (...) živočichové, kteří žili na dně moře. Jejich tělo bylo (...) klubíčka. V ČR se dají i dnes najít trilobiti

3 Ben Já Mína duben 2016 - č.1 – duben 2016 - metodika Na cestě za svatým Jiřím

strana 3

úvod Rubrika Knihy umístěná na přední vnitřní obálce je v (...) je, že tím přinášíme námět na program, za jehož splnění máte (...) benjamínkovskou skupinu. A nakonec je to poděkování nakladatelům, kteří jsou (...) inspirací pro naši práci, mnohdy i reálnou (...) podporou. A jak na úkol, který můžete v (...) jak se jim tam líbilo, zda znají některá z míst v knihách. (...) rámci úkolu hledat, může být snazší. Nebo si také můžete (...) Praha! a příslušnou stránku najít a povídat si s dětmi nad (...) to probudit v dětech zájem o naše hlavní město, popř. Program (...) které žijete. Plynule můžete navázat rubrikou Jak Jiří městu (...) pomohl. Navíc může být výhra knihy a (...) pomoci dospělého Zdroje • Nakladatelství Baobab www.baobab

3 Ben Já Mína prosinec 2023 - č. 2 prosinec - metodika Noc

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína září 2023 - č. 1 září - metodika Kouzelníci

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína říjen 2022 - č.1 - říjen 2022 - metodika Cesta mince

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína prosinec 2022 - č. 2 - prosinec 2022 - metodika Emoce

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína únor 2022 - č. 3 - únor 2023 - metodika Ve zdravém těle, zdravý duch

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína duben 2022 - č. 4 - duben 2023 - metodika Vejce

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína květen 2022 - č. 5 - květen 2023 - metodika Stavitelé

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína červen 2022 - č. 5 - červen 2022 - metodika Hlína

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína únor 2022 - č. 3 - únor 2022 - metodika Vynálezy

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína únor 2024 - č.3 únor - metodika - Hudba

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína duben 2024 - č. 4 duben - metodika - Rybník

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína červen 2024 - č. 5 červen - metodika - Kůlna babičky a dědy

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína říjen 2024 - č. 1 říjen - Metodika - Světluška

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína červen 2021 - č.5 - červen 2021 - metodika Ve vlaku

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína prosinec 2021 - č. 2- prosinec 2021 - metodika Pomáhají

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína říjen 2021 - č.1 - říjen 2021 - metodika Stromy

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína duben 2021 - č.4 - duben 2021 - metodika Ekohrdinové

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

3 Ben Já Mína únor 2021 - č.3. - únor 2021 - metodika Lesní bytosti

strana 3

a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) každém čísle) každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) pomáhám s…) 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která (...) estetické vnímání světa, nabízí nabízí inspiraci a (...) komunikuje v návaznosti na činnost oddílu její (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) v rámci skupinových činností program schůzky – obsah odpovídá (...) cílům nabízí v rámci dvou po sobě (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou — (...) a atraktivní komunitu nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku

2 Ben Já Mína říjen 2020 - č.1. - říjen 2020 - metodika Nová klubovna

strana 2

já Mína a designéři Do ruky se vám (...) číslu časopisu Ben Já Mína ve školním roce 2020/2021. Je (...) formě, součástí každého objednaného čísla nebo balíku. (...) dala každá rubrika tisknout na samostatný list. Všechny (...) metodiky jsou ke stažení na webu: benjamina.skaut.cz (...) aby vám s časopisem Ben Já Mína pracovalo co nejlépe, a (...) pro benjamínky, ke stažení je najdete na adrese: krizovatka (...) skaut.cz/oddil/ program/benjaminci/pesinky. Koupit je (...) Junshopu nebo přes e-shop na adrese www.junshop.cz či www (...) Přicházejí do klubovny na novém místě a povídají si o (...) jaké to tam asi bude. Klubovna je poblíž větší silnice, naproti je pošta, za několika (...) a rozmístit nábytek, jsou nadšení, že se mohou zapojit, a (...) usměrňuje, aby počkaly, že se na něčem určitě domluví. V každé (...) aktivity, které časopis nabízí, využít s dětmi k hraní, (...) jsme za vaše odezvy vděční. Na jejich základě pak upravujeme (...) a komentáře nám můžete poslat na email julie.dominika.zemanova (...) cz nebo vyplnit dotazník na adrese bit.ly/ zpetnavazba-5 (...) Nejčastější komentátory rádi na konci školního roku odměníme. (...) vám děkujeme! Ben Já Mína na sociálních sítích Pravidelně (...) tipů pro váš čas s dětmi. Najdete nás na Facebooku – kanál (...) stránka BEN JÁ MÍNA: facebook.com/ benjamina (...) casopis « a na Instagramu: instagram.com (...) casopis.benjamina. 1. časopis vede k osobnímu (...) a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) osobní rozvoj v návaznosti na činnost oddílu 1.2.1. rozvíjí (...) estetické vnímání světa, nabízí neprvoplánový obrazový (...) v rámci skupinových činností nabízí v rámci dvou po sobě (...) v rámci skupinových činností nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů 2.1. (...) v metodice každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) Pěšinky 2.2. nabízí inspiraci a podporu pro (...) s benjamínky 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která s (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) může využít jako podklad pro program schůzky – obsah odpovídá (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku (...) Míša Kukačková (editorka), Alena Schagen (editorka), Marie (...) Porvichová – Šťovík, Martina Nosková – Bylinka, Klára

9 Ben Já Mína červen 2024 - č. 5 červen - metodika - Kůlna babičky a dědy

strana 9

dlask tlustozobý – louskáček na ořechy • uklízení nářadí – (...) zobák jako zobák – spojování na základě obrázku • povídání o (...) zkoušení nástrojů připomínajících zobáky • myš – káně (...) obecná – nůžky • vodní rostlina – kachna divoká – síťka Až (...) ptačím zobáčkům a nářadí (např. kachna divoká – miska s (...) vodou, do ní namočíte listy či měch a děti se (...) je snaží vylovit za pomoci síťky). (...) by to bylo, kdyby třeba kachna (síťka) chtěla jíst semínka (...) to? Proč ne? Čáp a liška Program ještě můžete rozšířit o bajku (...) nejprve liška pozve čápa na večeři, kterou naservíruje na

2 Ben Já Mína prosinec 2020 - č.2 - prosinec 2020 - metodika V knihovně

strana 2

Já Mína a knihy Nabízíme vám metodickou přílohu (...) číslu časopisu Ben Já Mína ve školním roce 2020/2021. Je (...) online. Metodika je opět nachystaná tak, aby se dala (...) každá rubrika tisknout na samostatný list. Všechny (...) metodiky jsou nyní ke stažení na webu: benjamina.skaut.cz (...) se vám s časopisem Ben Já Mína pracovalo co nejlépe a (...) pro benjamínky, ke stažení je najdete na adrese: krizovatka (...) skaut.cz/ oddil/program/benjaminci/pesinky. Koupit je (...) Junshopu nebo přes eshop na adrese www.junshop.cz či www (...) obchod.skaut.cz. Ben Já Mína na sociálních sítích Pravidelně (...) předškoláky a malé školáky. Najdete nás na Facebooku – kanál (...) stránka BEN JÁ MÍNA: facebook.com/ benjamina (...) casopis « 2 a na Instagramu: instagram.com (...) casopis.benjamina Cíle časopisu Úvod (...) Symbolický rámec čísla Ben, Mína, ostatní děti a Janka se (...) v knihovně. Jdou nejprve na dobrůtky v knihovní kavárně. (...) některé přemýšlejí, napadá je více knih. Jedno z (...) V každé rubrice je představena jedna kniha a aktivity, které (...) Aktivity, které časopis nabízí, můžete s dětmi využít k (...) jsme za vaše odezvy vděční. Na jejich základě pak upravujeme (...) a komentáře nám můžete poslat na e-mail julie.dominika (...) cz nebo vyplnit dotazník na adrese bit.ly/ patyrocnik. (...) Nejčastější komentátory rádi na konci školního roku odměníme. (...) a poznávání světa 1.1.1. nabízí podnětový materiál, který (...) osobní rozvoj v návaznosti na činnost oddílu 1.2.1. rozvíjí (...) estetické vnímání světa, nabízí neprvoplánový obrazový (...) v rámci skupinových činností nabízí v rámci dvou po sobě (...) v rámci skupinových činností nabízí v rámci dvou po sobě (...) časopis podporuje efektivitu skautských výchovných nástrojů 2.1. (...) v metodice každého čísla na Pracovní listy příp./nebo (...) Pěšinky 2.2. nabízí inspiraci a podporu pro (...) s benjamínky 2.2.1. s ohledem na důležitost metodiky, která s (...) a správné používání 2.2.2. nabízí podnětový materiál pro (...) může využít jako podklad pro program schůzky – obsah odpovídá (...) „Osobní rozvoj“ 2.2.3. může nabízet také podnětový materiál (...) (vhodnou formou) 3.1.2. seznamuje se základní skautskou (...) skautskou činnost v navazující výchovné kategorii 3 (...) 2.1. nabízí atraktivní a věku (...) Míša Kukačková (editorka), Alena Schagen (editorka, korektorka (...) Porvichová – Šťovík, Martina Nosková – Bylinka, Klára

8 Ben Já Mína duben 2019 - č.4 - duben 2019 - Metodika V říši hmyzu

strana 8

Stroje a náčiní K životu na farmě neodmyslitelně patří i (...) dřina, pot, mozoly a pořádné (ná (...) i s nožíkem/škrabkou, pilkou na dřevo (dobré jsou třeba ty (...) o vyobrazených nástrojích. Znají děti názvy? K čemu jsou (...) Vymýšlejte další, třeba je nakreslete na papírky. Každý si (...) jestli se v danou chvíli program hodí – ne každé dítě je (...) otřepat po hádce a nechat na sebe ostatní sahat. Písnička (...) Jako relaxační program se hodí Myčka – jedno dítě se (...) svou sílu. Pozor také na zařazení v nevhodnou chvíli (...) (nevyřešené vztahy, napětí, nevyřáděné děti, …). Snaha o klidnou příjemnou chvíli (...) se pak snadno může zvrhnout v hromadné (...) zmatek, neporozumění. Program se dá také použít na usmíření (...) známé anglické písně Old MacDonald Had a Farm. Mají ji rády i (...) mohou vás opravovat, když naschvál zařadíte nějaké zvíře z (...) divočiny namísto domestikovaného. Anebo (...) záchranných stanic (a nějakou navštívit), problematice (...) vydávání zvířecích zvuků. Na písničku můžete navázat třeba (...) zvuk). Úkolem hádačů je nasbírat co nejvíce dvojic. (...) pozná každý. Ale co třeba nakladače, manipulátory, rypadla (...) si ji, podívejte se na videa, jak stroje pracují. (...) dráhu – slalom, nerovnosti na půdě, jízdu do kopce...Každý (...) Domácí práce 28. Povolání 35. Na tom našem dvoře 1.1.1. (...) 1.3.1. Podporuje děti v naplňování zákona Jsem kamarád s (...) důrazem na schopnost zaujetí perspektivy (...) druhého, schopnost naslouchat. 2.2.1. Časopis (...) rozšiřuje a doplňuje nabídku aktivit z pracovních (...) Jeho obsah je použitelný na schůzce. Rozvíjené oblasti:

Zobrazeno prvních 50 výsledků. Zobrazit všech 84