reflexe
Nalezeno 63 výsledků za chvíli času.
Zůženo pouze na Skautská knihovna — hledat všude!
Vyhledává se v označených článcích a štítcích (i části slov). Dále v textech PDFek - ovšem kvalita textů není 100%, některá slova jsou zkomolená či rozdělená a vyhledat tedy nepůjdou.
91 |
Co umím a znám (metodika)
strana 91
tím se dostanou ke zprávám. Reflexe A.7 Můj oddíl A.6 Zručnost |
---|---|
102 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 102
Reflexe Po hře se všichni opět sejdou (...) hry vylosuje jednu kartičku reflexe a rozmyslí si odpovědi na |
102 |
Co umím a znám (metodika)
strana 102
nemohly „odkoukat“ nápady. Reflexe Po aktivitě se můžeme ptát |
104 |
Můj domov (METODIKA)
strana 104
který asi preferují oni. Reflexe hry Lze porovnávat pořadí |
109 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 109
Já občan E3. Propojený svět Reflexe E4. Různost světa Poté, co |
92 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 92
podmínky vhodné pro život.“ Reflexe Celková reflexe není třeba, |
96 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 96
hru přerušit a dát se do reflexe. Reflexe (25 minut) Reflexe |
98 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 98
“ bychom se měli při vedení reflexe vystříhat. Když už to musí (...) si významu – proběhne hra. zz Reflexe – podle struktury |
93 |
Co umím a znám (metodika)
strana 93
|
75 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 75
POZNÁMKY F5. Šetrné chování Reflexe se hodí bezprostředně po (...) F3. Poznávání přírody Reflexe |
68 |
Kdo jsem (metodika)
strana 68
krásy a věku přiměřená reflexe. Vhodná forma plnění: Je ze (...) krásy a věku přiměřená reflexe Vhodná forma plnění: Je ze |
67 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 67
Šetrné chování ▶ Vynechávání reflexe. Řada výchovných a (...) proto potřeba se nad způsoby reflexe zamýšlet a střídat je. Návod, |
81 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 81
tak každý jednou všechny hry. Reflexe není vždy nutná, rozhodně |
95 |
Co umím a znám (metodika)
strana 95
odpovídá na případné dotazy. Reflexe Uzle ve velkém Reflexe s |
98 |
Co umím a znám (metodika)
strana 98
ostatními skupinami. Reflexe V reflexi se můžeme ptát: ▶▶ |
97 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 97
kvalita zapojení do závěrečné reflexe, která teprve ukáže míru (...) je vhodné nepřehnat délku reflexe a nezačít se v problému |
114 |
Můj domov (METODIKA)
strana 114
celé poselství uhodnout). Reflexe V ní je vhodné se zaměřit |
103 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 103
E1. Já a demokracie Reflexe Vazba k bodům stezky |
100 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 100
správné údaje. (5 minut) Reflexe Každý si porovná výsledky a |
45 |
Co umím a znám (metodika)
strana 45
ho. ▶▶ Má schopnost reflexe řešení daného problému. V |
95 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 95
na toto místo. (35 minut) Reflexe Proběhne vernisáž – celá |
98 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 98
chřipky vybít celý chov? Reflexe Není třeba, probíhá při |
105 |
Svět okolo nás (metodika)
strana 105
dopis a připravují se. Reflexe V klubovně ▶▶ Hráči |
45 |
Symbolický rámec podle 3.B (metodika)
strana 45
– závěrečná diskuse - Reflexe – ohlédnutí za hrou, |
69 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 69
jen jako kulisa, pouze do reflexe se může zapojit aktivněji. Má |
50 |
Jak pracovat se stezkou (metodika)
strana 50
pro zobecnění – racionální reflexe ▶ Jak jste spokojeni s |
84 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 84
aktivity). (35 minut) Reflexe Statičtí členové dvojice |
100 |
Co umím a znám (metodika)
strana 100
ta nejlomenicovatější. Reflexe Moderátor pokládá otázky |
70 |
Příroda kolem nás (metodika)
strana 70
chválí. (30–40 min) Reflexe (review) Moderátor mezitím |
95 |
Můj domov (METODIKA)
strana 95
alternativních řešení). Reflexe týmového života ▶▶ Po |
91 |
Můj domov (METODIKA)
strana 91
mezi stromy) a bez mluvení. Reflexe hry: Jak dlouho trvalo řešení |
Zobrazeno prvních 50 výsledků. Zobrazit všech 63 |