Kompletní PDF po přihlášení (5.6 MB)
Obsah: | ||
---|---|---|
1 | Titulní strana | |
2 | Obsah | |
3 | Zabývat se historií má smysl | |
4-5 | Historie jako paleta námětů pro oddílový program | |
6-7 | Porazit draka se svatým Jířím nebo se vydat po stopách lovců mamutů | |
8-9 | Poznávat rozporuplnost světa okolo i uvnitř sebe | |
10-11 | Ověřujte si fakta! | |
12-13 | Kroniky a zpracování oddílové historie | |
14-15 | Co z historie se dozvíme na skautských vzdělávacích akcích? | |
16-17 | Toužíme se vrátit tam, kde jsme nikdy nebyli | |
18 | Všechny zajímá meč a nikoho přeslice | |
19 | Musím znát historii, abych byl dobrý skaut? | |
20 | Může být historie i zábavná? | |
21 | Reklama | |
22 | Vychováváme metodiky skautování, nebo skutečné vůdce? | |
23 | Z pohledu dospělého nováčka | |
24 | Kmen (i mladších) dospělých | dospělí |
25 | Děti to chtěj vědět taky, reklama | |
26-27 | Jak jsme proměnili svoji klubovnu v Ekoklubovnu | |
28-29 | České děti venku | |
30-31 | Máte v oddíle rádcovskou družinu? | |
32-33 | Na horách bývá sníh | |
34-35 | Zapojme stezky a odborky do příprav tábora | |
36-37 | Nové metodické materiály pro vedoucí benjamínků jsou zde! | |
38 | Reklama | |
39 | Reklama | |
40 | Reklama |
Přihlaš se vpravo nahoře přes SkautIS a pomož nám!
2![]() |
Obsah
|
---|---|
3![]() |
Zabývat se historií má smysl
|
4![]() ![]() |
Historie jako paleta námětů pro oddílový program
|
6![]() ![]() |
Porazit draka se svatým Jířím nebo se vydat po stopách lovců mamutůAneb jak propojit historii s programem vlčat a světlušek
|
8![]() ![]() |
Poznávat rozporuplnost světa okolo i uvnitř sebeJak se vracet k minulosti v programu pro skauty a skautky
|
10![]() ![]() |
Ověřujte si fakta!Aneb Proč by měli roveři a rangers znát historii
|
12![]() ![]() |
Kroniky a zpracování oddílové historie
|
14![]() ![]() |
Co z historie se dozvíme na skautských vzdělávacích akcích?Průzkum na téma „Jaké historické události a osobnosti zpracováváme v rámci vzdělávacích akcí?“
|
16![]() ![]() |
Toužíme se vrátit tam, kde jsme nikdy nebyliPopulární kultura je dnes nejvýznamnějším zdrojem informací o minulosti. Společenské kontakty spoluutvářejí a zkreslují naše kolektivní vzpomínky a vzpomínání se neodmyslitelně pojí s fantazírováním. Není nijak složité podsunout někomu falešné vzpomínky.
|
18![]() |
Všechny zajímá meč a nikoho přeslice
|
19![]() |
Musím znát historii, abych byl dobrý skaut?
|
20![]() |
Může být historie i zábavná?Choví vám ze školy na schůzku členstvo, co si stěžuje na nudné hodiny dějepisu? Chcete zkusit spravit reputaci historie? Díky těmto možnostem to bude mnohem snadnější
|
21![]() |
Reklama
|
22![]() |
Vychováváme metodiky skautování, nebo skutečné vůdce?
|
23![]() |
Z pohledu dospělého nováčka
|
24![]() |
Kmen (i mladších) dospělýchdospělí |
25![]() |
Děti to chtěj vědět taky, reklama
|
26![]() ![]() |
Jak jsme proměnili svoji klubovnu v EkoklubovnuS Čmeldou a Proužkem jsme si povídali o zapojení jejich střediska do projektu Ekoklubovny
|
28![]() ![]() |
České děti venku
|
30![]() ![]() |
Máte v oddíle rádcovskou družinu?Co je to rádcovská družina a jak s ní pracovat
|
32![]() ![]() |
Na horách bývá sníhJak se jarní výprava proměnila v zimní dobrodružství
|
34![]() ![]() |
Zapojme stezky a odborky do příprav táboraVýchovné nástroje – pomůcka, která nám může ulehčit práci
|
36![]() ![]() |
Nové metodické materiály pro vedoucí benjamínků jsou zde!
|
38![]() |
Reklama
|
39![]() |
Reklama
|
40![]() |
Reklama
|