Kompletní PDF po přihlášení (16.9 MB)
Obsah: | ||
---|---|---|
1 | Demokratická výchova | titulka |
2 | Obsah | obsah redakce |
3 | Editorial | editorial demokratická společnost |
4-9 | Stavební kameny demokratického oddílu | demokratická společnost oddíl |
10-11 | gejzír: Co všechno mohou rozhodovat děti / Nedali byste si propečený BX380? | gejzír demokratická společnost světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
12-13 | Družiny a demokracie | demokratická společnost družiny a rádci |
14-15 | anketa: Ovlivnil vás skauting ve vašich pozdějších veřejných aktivitách? / Lze jít ještě dál? Svobodná výchova | anketa demokratická společnost |
16-18 | Porušované pravidlo je třeba změnit / rozcestník: Kde ještě hledat inspiraci pro demokratickou výchovu? | rozcestník demokratická společnost literatura program oddíl |
19 | úvaha: Naplňování potřeb - raději jako rutina než dobročinnost | skauting pro všechny fórum pedagogika inkluze spv |
20-21 | očima dětí: Co byste doporučily vedoucím? / komentář: Jsme příroda bránící sebe sama / komentář: Rádcovská kápézetka / Sloupek náčelníků: Ve skautské síti | fórum environmentální témata družiny a rádci |
23 | Jak připravit kvalitní a atraktivní program ke zdravovědě | stezky a odborky zdraví, sport a zdravověda program |
24-25 | Jak se vypořádat s registrací? | technologie středisko organizace a právo |
26-27 | Vydejme se po stopách předků | program |
28-29 | Poděkujte zážitkem | středisko vedení lidí |
30-31 | Chtěla jsem přežít / Jsme jedné krve, ty a já! | historie skautské hodnoty |
32-33 | Haló, policie? Mám podezření na vykradení programu | světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace skautská výchovná metoda plánování |
34 | nástěnka | nástěnka |
Přihlaš se vpravo nahoře přes SkautIS a pomož nám!
2 |
Obsahobsah redakce |
---|---|
3 |
Editorialeditorial demokratická společnost |
4 5 6 7 8 9 |
Stavební kameny demokratického oddíludemokratická společnost oddíl |
10 11 |
gejzír: Co všechno mohou rozhodovat děti / Nedali byste si propečený BX380?gejzír demokratická společnost světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
12 13 |
Družiny a demokraciedemokratická společnost družiny a rádci |
14 15 |
anketa: Ovlivnil vás skauting ve vašich pozdějších veřejných aktivitách? / Lze jít ještě dál? Svobodná výchovaanketa demokratická společnost |
16 17 18 |
Porušované pravidlo je třeba změnit / rozcestník: Kde ještě hledat inspiraci pro demokratickou výchovu?rozcestník demokratická společnost literatura program oddíl |
19 |
úvaha: Naplňování potřeb - raději jako rutina než dobročinnostskauting pro všechny fórum pedagogika inkluze spv |
20 21 |
očima dětí: Co byste doporučily vedoucím? / komentář: Jsme příroda bránící sebe sama / komentář: Rádcovská kápézetka / Sloupek náčelníků: Ve skautské sítifórum environmentální témata družiny a rádci |
22 |
reklama |
23 |
Jak připravit kvalitní a atraktivní program ke zdravověděstezky a odborky zdraví, sport a zdravověda program |
24 25 |
Jak se vypořádat s registrací?technologie středisko organizace a právo |
26 27 |
Vydejme se po stopách předkůprogram |
28 29 |
Poděkujte zážitkemstředisko vedení lidí |
30 31 |
Chtěla jsem přežít / Jsme jedné krve, ty a já!historie skautské hodnoty |
32 33 |
Haló, policie? Mám podezření na vykradení programusvětlušky a vlčata výchovný přístup a motivace skautská výchovná metoda plánování |
34 |
nástěnkanástěnka |
35 |
reklama |
36 |
reklama |