Kompletní PDF po přihlášení (13.3 MB)
Obsah: | ||
---|---|---|
1 | Kreativita a svobodné tvoření | titulka |
2 | obsah | obsah redakce |
3 | editorial | editorial |
4-6 | instant: Co takhle trochu změnit pravidla hry? | instant děti a výchova výchovný přístup a motivace |
7-8 | instant: Vnímej, zaznamenávej a mapuj! | příroda tábor instant |
9 | Kde se v našich hlavách berou všechny ty geniální nápady? | děti a výchova výchovný přístup a motivace |
10-11 | gejzír: Jak na rozvoj tvořivosti | gejzír |
12-13 | Volno? To snad né! | výchovný přístup a motivace |
14-15 | Jak na rozvoj kreativity? | skautská výchovná metoda děti a výchova |
16 | rozcestník: Tvořivosti naproti | rozcestník děti a výchova výchovný přístup a motivace |
17 | úvaha: Mít, či nemít stezku? | fórum úvaha stezky a odborky |
18-19 | očima dětí: Co byste doporučily a vzkázaly vedoucím? / komentář: A co děti, mají si kdy hrát? / komentář: Chybí nám řízení kvality / sloupek náčelníků: Známe se? | fórum očima dětí děti a výchova |
20 | polemika: Jsou skautské závody vhodným nástrojem k naplňování cílů, které si stanovily? | polemika závody |
21-22 | úvaha: Bez skautské výchovy bychom nebyli dost dobří? | fórum skautské hodnoty úvaha |
23-26 | Jak vypadá upravená stezka skautů a skautek? | stezky a odborky skauti a skautky |
28-29 | Vzdělávání i teambuilding pro oddílovou radu zažijete na VORu! | vedení lidí kurzy a vzdělávání |
30 | Stýskat si je normální | děti a výchova |
32-33 | světlušky-vlčata: To dáš! - A co když se bojím? | světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace děti a výchova |
34-35 | společnost: Evropa mění vedení, co nás čeká? | demokratická společnost |
36-37 | věrně v každé době: Z místa učitelky ji komunisté vyhodili. Vrátila se až po dvaceti letech | historie skautské hodnoty |
38 | literatura / nástěnka | literatura nástěnka |
Přihlaš se vpravo nahoře přes SkautIS a pomož nám!
2 |
obsahobsah redakce |
---|---|
3 |
editorialeditorial |
4 5 6 |
instant: Co takhle trochu změnit pravidla hry?instant děti a výchova výchovný přístup a motivace |
7 8 |
instant: Vnímej, zaznamenávej a mapuj!příroda tábor instant |
9 |
Kde se v našich hlavách berou všechny ty geniální nápady?děti a výchova výchovný přístup a motivace |
10 11 |
gejzír: Jak na rozvoj tvořivostigejzír |
12 13 |
Volno? To snad né!výchovný přístup a motivace |
14 15 |
Jak na rozvoj kreativity?skautská výchovná metoda děti a výchova |
16 |
rozcestník: Tvořivosti naprotirozcestník děti a výchova výchovný přístup a motivace |
17 |
úvaha: Mít, či nemít stezku?fórum úvaha stezky a odborky |
18 19 |
očima dětí: Co byste doporučily a vzkázaly vedoucím? / komentář: A co děti, mají si kdy hrát? / komentář: Chybí nám řízení kvality / sloupek náčelníků: Známe se?fórum očima dětí děti a výchova |
20 |
polemika: Jsou skautské závody vhodným nástrojem k naplňování cílů, které si stanovily?polemika závody |
21 22 |
úvaha: Bez skautské výchovy bychom nebyli dost dobří?fórum skautské hodnoty úvaha |
23 24 25 26 |
Jak vypadá upravená stezka skautů a skautek?stezky a odborky skauti a skautky |
27 |
Testujte nové vlčky a světýlka!stezky a odborky reklama |
28 29 |
Vzdělávání i teambuilding pro oddílovou radu zažijete na VORu!vedení lidí kurzy a vzdělávání |
30 |
Stýskat si je normálníděti a výchova |
31 |
reklama |
32 33 |
světlušky-vlčata: To dáš! - A co když se bojím?světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace děti a výchova |
34 35 |
společnost: Evropa mění vedení, co nás čeká?demokratická společnost |
36 37 |
věrně v každé době: Z místa učitelky ji komunisté vyhodili. Vrátila se až po dvaceti letechhistorie skautské hodnoty |
38 |
literatura / nástěnkaliteratura nástěnka |
39 |
reklama |
40 |
reklama |