Kompletní PDF po přihlášení (11.3 MB)
Obsah: | ||
---|---|---|
1 | Rozdělení práce | titulka |
2 | Obsah | obsah redakce |
3 | editorial | editorial vedení lidí |
4-8 | Kdo se rozdělí, má za tři | vedení lidí |
9 | anketa | anketa roveři a rangers |
10-11 | Dělej méně a měj se lépe! | vedení lidí |
12-14 | rozhovor: Z managementu se máme učit | rozhovor vedení lidí |
15-17 | Proč oddíl nevést jako firmu/instant: Plnění úkolů začíná u motivace | instant vedení lidí oddíl výchovný přístup a motivace vztahy a komunikace |
18 | rozcestník | rozcestník vedení lidí |
19 | úvaha: Soukromý pozemek, vstup zakázán | úvaha fórum bezpečnost výchovný přístup a motivace |
20-21 | očima dětí / komentář: Co když si nerozumíme?/komentář: Knihovník a strojař / sloupek náčelníků | fórum vedení lidí kurzy a vzdělávání očima dětí |
22 | polemika: Je skautský kroj dobrý výchovný nástroj? | polemika fórum děti a výchova oddíl |
23-25 | Proč je, u všech plantážníků, tenhle úkol ve stezce? | děti a výchova stezky a odborky skauti a skautky |
26-27 | Odvrácená tvář Česka: chudoba a exekuce | demokratická společnost |
28-29 | Žížaly do každé klubovny | environmentální témata příroda EkoOdbor šetrné chování |
30 | Duchovní obnova skautského slibu | oddíl skautské hodnoty skauti a skautky |
31-33 | Odborky fungují, zjistěte, jak na to | stezky a odborky skauti a skautky |
34 | světlušky — vlčata: Vedoucí jako parťák | světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
35 | literatura: Přírodní navigace v době GPS | literatura recenze příroda |
36-37 | věrně v každé době: Na slib padly troje spodky. Bílé, červené a modré, abychom mohli mít vlajku | historie skautské hodnoty |
38 | nástěnka | nástěnka |
Přihlaš se vpravo nahoře přes SkautIS a pomož nám!
2![]() |
Obsahobsah redakce |
---|---|
3![]() |
editorialeditorial vedení lidí |
4![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kdo se rozdělí, má za třivedení lidí |
9![]() |
anketaanketa roveři a rangers |
10![]() ![]() |
Dělej méně a měj se lépe!vedení lidí |
12![]() ![]() ![]() |
rozhovor: Z managementu se máme učitrozhovor vedení lidí |
15![]() ![]() ![]() |
Proč oddíl nevést jako firmu/instant: Plnění úkolů začíná u motivaceinstant vedení lidí oddíl výchovný přístup a motivace vztahy a komunikace |
18![]() |
rozcestníkrozcestník vedení lidí |
19![]() |
úvaha: Soukromý pozemek, vstup zakázánúvaha fórum bezpečnost výchovný přístup a motivace |
20![]() ![]() |
očima dětí / komentář: Co když si nerozumíme?/komentář: Knihovník a strojař / sloupek náčelníkůfórum vedení lidí kurzy a vzdělávání očima dětí |
22![]() |
polemika: Je skautský kroj dobrý výchovný nástroj?polemika fórum děti a výchova oddíl |
23![]() ![]() ![]() |
Proč je, u všech plantážníků, tenhle úkol ve stezce?děti a výchova stezky a odborky skauti a skautky |
26![]() ![]() |
Odvrácená tvář Česka: chudoba a exekucedemokratická společnost |
28![]() ![]() |
Žížaly do každé klubovnyenvironmentální témata příroda EkoOdbor šetrné chování |
30![]() |
Duchovní obnova skautského slibuoddíl skautské hodnoty skauti a skautky |
31![]() ![]() ![]() |
Odborky fungují, zjistěte, jak na tostezky a odborky skauti a skautky |
34![]() |
světlušky — vlčata: Vedoucí jako parťáksvětlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
35![]() |
literatura: Přírodní navigace v době GPSliteratura recenze příroda |
36![]() ![]() |
věrně v každé době: Na slib padly troje spodky. Bílé, červené a modré, abychom mohli mít vlajkuhistorie skautské hodnoty |
38![]() |
nástěnkanástěnka |
39![]() |
reklama |
40![]() |
reklama |