Kompletní PDF po přihlášení (11.3 MB)
| Obsah: | ||
|---|---|---|
| 1 | Rozdělení práce | titulka |
| 2 | Obsah | obsah redakce |
| 3 | editorial | editorial vedení lidí |
| 4-8 | Kdo se rozdělí, má za tři | vedení lidí |
| 9 | anketa | anketa roveři a rangers |
| 10-11 | Dělej méně a měj se lépe! | vedení lidí |
| 12-14 | rozhovor: Z managementu se máme učit | rozhovor vedení lidí |
| 15-17 | Proč oddíl nevést jako firmu/instant: Plnění úkolů začíná u motivace | instant vedení lidí oddíl výchovný přístup a motivace vztahy a komunikace |
| 18 | rozcestník | rozcestník vedení lidí |
| 19 | úvaha: Soukromý pozemek, vstup zakázán | úvaha fórum bezpečnost výchovný přístup a motivace |
| 20-21 | očima dětí / komentář: Co když si nerozumíme?/komentář: Knihovník a strojař / sloupek náčelníků | fórum vedení lidí kurzy a vzdělávání očima dětí |
| 22 | polemika: Je skautský kroj dobrý výchovný nástroj? | polemika fórum děti a výchova oddíl |
| 23-25 | Proč je, u všech plantážníků, tenhle úkol ve stezce? | děti a výchova stezky a odborky skauti a skautky |
| 26-27 | Odvrácená tvář Česka: chudoba a exekuce | demokratická společnost |
| 28-29 | Žížaly do každé klubovny | environmentální témata příroda EkoOdbor šetrné chování |
| 30 | Duchovní obnova skautského slibu | oddíl skautské hodnoty skauti a skautky |
| 31-33 | Odborky fungují, zjistěte, jak na to | stezky a odborky skauti a skautky |
| 34 | světlušky — vlčata: Vedoucí jako parťák | světlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
| 35 | literatura: Přírodní navigace v době GPS | literatura recenze příroda |
| 36-37 | věrně v každé době: Na slib padly troje spodky. Bílé, červené a modré, abychom mohli mít vlajku | historie skautské hodnoty |
| 38 | nástěnka | nástěnka |
Přihlaš se vpravo nahoře přes SkautIS a pomož nám!
|
2 |
Obsahobsah redakce |
|---|---|
|
3 |
editorialeditorial vedení lidí |
|
4 |
Kdo se rozdělí, má za třivedení lidí |
|
9 |
anketaanketa roveři a rangers |
|
10 |
Dělej méně a měj se lépe!vedení lidí |
|
12 |
rozhovor: Z managementu se máme učitrozhovor vedení lidí |
|
15 |
Proč oddíl nevést jako firmu/instant: Plnění úkolů začíná u motivaceinstant vedení lidí oddíl výchovný přístup a motivace vztahy a komunikace |
|
18 |
rozcestníkrozcestník vedení lidí |
|
19 |
úvaha: Soukromý pozemek, vstup zakázánúvaha fórum bezpečnost výchovný přístup a motivace |
|
20 |
očima dětí / komentář: Co když si nerozumíme?/komentář: Knihovník a strojař / sloupek náčelníkůfórum vedení lidí kurzy a vzdělávání očima dětí |
|
22 |
polemika: Je skautský kroj dobrý výchovný nástroj?polemika fórum děti a výchova oddíl |
|
23 |
Proč je, u všech plantážníků, tenhle úkol ve stezce?děti a výchova stezky a odborky skauti a skautky |
|
26 |
Odvrácená tvář Česka: chudoba a exekucedemokratická společnost |
|
28 |
Žížaly do každé klubovnyenvironmentální témata příroda EkoOdbor šetrné chování |
|
30 |
Duchovní obnova skautského slibuoddíl skautské hodnoty skauti a skautky |
|
31 |
Odborky fungují, zjistěte, jak na tostezky a odborky skauti a skautky |
|
34 |
světlušky — vlčata: Vedoucí jako parťáksvětlušky a vlčata výchovný přístup a motivace |
|
35 |
literatura: Přírodní navigace v době GPSliteratura recenze příroda |
|
36 |
věrně v každé době: Na slib padly troje spodky. Bílé, červené a modré, abychom mohli mít vlajkuhistorie skautské hodnoty |
|
38 |
nástěnkanástěnka |
|
39 |
reklama |
|
40 |
reklama |